czwartek, 6 września 2012

Kto jest dumny z Ewy?

10 km

Od rana wszędzie informacje o złotym medalu Ewy Durskiej. W ciągu dnia pojawiły się na w zasadzie wszystkich portalach, na których znaleźć się powinny. Dumna ze swojej obywatelki jest gmina Nowogard, dumna jest też gmina Goleniów, bo tu Ewa trenuje. Kto olał tę informację? Dwa goleniowskie portale. Pierwszy to portal OSiR-u, gdzie Ewa trenuje, a drugi - oficjalny portal UKS Barnim, który jest macierzystym klubem Ewy Durskiej. Brawa dla Ojca Dyrektora i szanownego prezesa klubu Barnim.

Do Waldka Nowotnego, trenera Ewy, nie szło się dodzwonić. Pewnie wyłączył telefon, nadmiar gratulacji jest ciężkostrawny.

Dziesięć kilometrów na stadionie. Po całym dniu spędzonym w redakcji byłem zmęczony, senny, a bieg niewiele zmienił. Pary nie miałem, ale sumienie nie pozwalało mi pójść do domu bez wykonania stu procent planu. Plan zrealizowany, zasłużyłem na kolację. Zjadłem, dochodzi 22, idę spać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie jesteś zalogowany, możesz komentować jako "anonimowy".