piątek, 1 lutego 2013

Chcą nam wyciąć las

10 km

Maniek potwierdził, Jastrowie aktualne. 
Dziś pierwszy tegoroczny bieg po lesie. Ruszyłem w trasę około 15.30, zrobiłem rundę po lesie, do Góry Lotnika, po innych górkach w tamtej okolicy, potem powrót na stadion. Drogi w lesie względnie suche, tylko w niektórych, najniższych miejscach błoto. Dziś włożyłem brooksy, od razu poczułem, gdzie mam achillesy :(
Leśnicy przygotowują wielkie cięcie w lesie w pobliżu Goleniowa. Pomarańczowymi kropkami upstrzono masę drzew, w tym najpiękniejszy, stary drzewostan przy drodze nad "jeziorko". To jakaś szajba: chcą wyciąć las, który jest ulubionym miejscem spacerowym mieszkańców Goleniowa! W try miga trzeba podnieść raban i zablokować ten pomysł. A parę lat temu mówiłem Wojciechowskiemu, że gmina powinna zadbać o wyłączenie tego lasu z planowych cięć! Nic w tej sprawie nie zrobił. A wystarczyło, żeby rada miejska zgłosiła do nadleśnictwa taki wniosek. Może nie jest za późno?
Bieżnia zamknięta, wisi spore ogłoszenie, że "z powodów pogodowych". Wejście na bieżnię grozi utopieniem się w błocie. Ktoś próbował, są ślady. Może przeżył.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie jesteś zalogowany, możesz komentować jako "anonimowy".