niedziela, 20 października 2013

Jesienna niechęć do wysiłku

10 km

Ociepliło się wyraźnie, tak ma być jeszcze przez parę dni. Ale to już chyba ostatnie względnie ciepłe dni w tym roku. Zaraz listopad i początek zimowej smuty.
A dziś zmiana trasy, przebiegłem się ulicą Nowogardzką, obwodnicą wschodnią i do domu wróciłem przez ulicę Bankową i nowy most na Inie - pierwszy raz po nim przeszedłem. Czułem się jakiś zmęczony, biegło się dość ciężko, pod koniec lekko pobolewały achillesy. Może to rezultat zmiany ciśnienia i pogody, co jakiś czas tak bywa.

Dziś Półmaraton Samsunga w Szamotułach. Nie chciało mi się jechać, nie ma sensu co tydzień ganiać gdzieś pod Poznań. Ale czterech goleniowian się pofatygowało: Tomek Oleszek, Mirek & Michał Lewando i Tomek Garbień. Z listy wynika, że przeżyli i dobiegli, zdaje się, nie rwali się do walki o miejsce na pudle. Ale medale do kolekcji mają.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie jesteś zalogowany, możesz komentować jako "anonimowy".