wtorek, 22 października 2013

Wizje

10 km

Wieczorny trening, z konieczności na bieżni. Pierwsze 15 kółek jak orka tępym pługiem. Zrobiłem więc chwilę przerwy, parę ćwiczeń rozciągających - i zmiana o 180 stopni. Kolejne 10 już bez żadnego problemu, ale trening skończyłem z ulgą. Jutro chyba zrobię odpust, by ciut się zregenerować. 
Na bieżni spotkałem Jacka K. Siłą rzeczy zeszło na bieżnię. Kolejny raz słuchałem, że gdyby dorzucić 400 tysięcy, to bieżnia by miała 6 torów, że Warszawa by dała dofinansowanie, że w zasadzie wszystko było załatwione. Ładna baśń, miło się słucha, jak zwykle nic z tego nie wynika. Frustracja - straszna rzecz!
Nasłuchałem się też, jaki to do dupy jest projekt hali sportowej, jaka ma powstać przy G2. Najważniejsza jej wada, to zbyt mała siłownia (k...wa, jakiej siłowni potrzebują gimnazjaliści??). No, ale nic dziwnego, że tak jest, skoro forowany jest wariant oszczędnościowy (hala ma kosztować 5 mln zł). Według Jacka K. pełen komfort sportowcom zapewnić by mogła hala za 10 mln zł, o jakiej kiedyś się mówiło, ale za czasów, kiedy o pieniądze było łatwiej. Nie skomentowałem.
Ale jest sympatyczna nowina z gatunku bardziej realnych. Dziś się dowiedziałem, że rozpoczęto prace projektowe nad ścieżką rowerową wzdłuż drogi Goleniów-Lubczyna, na odcinku Orlen-GPP. Ścieżka ma biec skrajem lasu, uwaga! - ma być oświetlona! I to by załatwiało problem treningów w jesienne i zimowe popołudnia i wieczory, kiedy największym problemem jest bezpieczne dotarcie z Goleniowa do GPP.

1 komentarz:

  1. Czarek, znając życie ścieżka będzie oświetlona w godzinach 18:30 - 20:00 i to pewnie tylko latem ;)
    pozdrawiam
    MG

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany, możesz komentować jako "anonimowy".