niedziela, 3 listopada 2013

Listopad...

10 km

Wczoraj pogoda wygrała. Do obiadu lało i było zimno, po obiedzie warunki się poprawiły, ale już mi się nie chciało. Odpuściłem.
Dziś pogoda prawdziwie listopadowa: rano popadało, ciemne chmury, ogólnie ponuro. Trzeba było jednak się zebrać i ruszyć w las choćby po to, żeby wypocić z siebie nadmiar płynów spożytych poprzedniego wieczoru, kiedy to Babcia Jadzia stawiała obficie na stół różne wina, nalewki, likiery, jakąś wódkę weselną itd. Jak wiadomo, na takie sytuacje najlepszy jest  wysiłek fizyczny w sporej dawce. Zaaplikowałem sobie trasę do Góry Lotnika i obiegnięcie okolicznych leśnych górek. Pomogło, z lasu wróciłem zdecydowanie zdrowszy, a dziś jakoś nie mam ochoty ani na wino, ani na żadną nalewkę. 
Próbowałem się w lesie rozejrzeć za grzybami. Podgrzybków już nie ma, ale amatorzy maślaków i opieniek śmiało mogą ruszać w las, nie wrócą z pustymi koszami. Grzybiarzy już jednak nie widać, chyba wszyscy mają już tych dóbr pod opór, to był wyjątkowo dobry rok.

Przyjrzałem się trasie tegorocznej Mili. Po atestacji wydłużyła się o jakieś 100-150 m. Nie wiadomo, który pomiar jest właściwy: zeszłoroczny, czy też tegoroczna atestacja przy użyciu sławnego roweru pana mierniczego. Są już pierwsi niezadowoleni, słusznie przypuszczający, że trudno będzie poprawić wynik z ubiegłego roku, bo owe 150 m to około pół minuty dodatkowego czasu. Dla niektórych to bardzo ważna sprawa. Na szczęście, nie dla mnie. ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie jesteś zalogowany, możesz komentować jako "anonimowy".