piątek, 21 marca 2014

Katar, kurka...

Zero km

Nieprawdopodobne, ale pokonał mnie katar. Żeby to był jednak zwykły katar! Noc praktycznie nieprzespana, na przemian wycieranie nosa i seryjne kichanie, po kilka-kilkanaście razy. Jest późne popołudnie, a ja nadal napełniam chustkę za chustką, nie jestem w stanie skupić myśli i zabrać się za robotę. Z dzisiejszego biegania zrezygnowałem, może dzięki temu jutro będę w lepszym stanie. Tak czy owak, z biegu w Jastrowiu nie rezygnuję, mowy nie ma!
Pogoda ma być taka sobie. Jakieś 5-6 stopni, więc nie za gorąco. Nie będzie się też kurzyć spod stóp, bo przed południem ma tam coś mżyć. Większe opady w rejonie Szczecinka dopiero po południu, więc nam już nie zagrożą. O ile prognoza się sprawdzi.

Zauroczył mnie komentarz, jaki ktoś wrzucił pod wczorajszym wpisem na temat Jurka Kilera z Barnima. Nikogo nie obraża, bo to cytat. "To jakaś popierdółka, a nie Kiler!" Świetne. Boskie!

3 komentarze:

  1. Zwykły katar jest kojarzony z infekcyjnym najczęściej wirusowym zapaleniem błony śluzowej nosa. Z doświadczenia wiem ,że nie czuje się przy nim żadnych zapachów i traci się smak... Jeśli czuję Pan zapachy ,gorzej, ale tak , proszę powąchać np. piwo, plus powyższy opis pańskich objawów to nic innego jak alergia. Cyt."seryjne kichanie" z opisu domyślam się jest dużo wodnistej wydzieliny i jeszcze "nie jestem w stanie skupić myśli" toż to ALERGIA!!! Pana dopadła. Wniosek zażyć claritine, zyrtec gorszy bo usypia i coś do noska bo jak się przechlapie gilotok to zabetonuje nos na amen czyli buderin lub fanipos i można wiosnę brać pełną uśmiechniętą gębą. W przypadku alergii nie życzę powrotu do zdrowia bo jest Pan zbyt zdrowy ,tylko do funkcjonowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nikt nie je czytając... Wiadra gili. Masakra...

      Usuń
  2. Na katar polecam Sinus RInse, magiczna buteleczka do płukania nosa....generalnie 1 dzień i katar znika

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany, możesz komentować jako "anonimowy".