piątek, 17 października 2014

Retour

9 km

Dzień zapaćkany jakimiś spotkaniami, zaproszeniami, rozmowami, a prawie wszystko związane z wyborami. Wczoraj straciłem wieczorną godzinę na prezentację pewnego komitetu, stworzonego przez wiceburmistrza, który chciał kandydować na burmistrza. Rozmyślił się i jak zwykle zostawił swój komitet na lodzie, bez kandydata na burmistrza. Jest kandydat awaryjny, sympatyczny niewątpliwie Krzysiu z orkiestry. Drugi Krzysiu, który powołał ten komitet do życia, nie pojawił się nawet na inauguracji kampanii wyborczej, wyborcom jednoznacznie dając sygnał, by i oni ów komitet potraktowali podobnie. Powodów jest parę, przede wszystkim program wyborczy, który najkrócej można podsumować tak: "zrobimy to samo co Krupowicz, a do tego fontannę na Plantach". To dziękuję.
Dziś wabił mnie na uroczystą inaugurację PSL, ale do Nowogardu nie zamierzałem jechać. Jutro znów jakiś komitet w Nowogardzie, do tego pewien komitet miejscowy. Na szczęście mam alternatywę: trening z ProGDar MT. Wybrałem trening.
A dziś wieczorne bieganie, 8 km w kierunku GPP. Miała być dycha, ale prawa pięta jest uparta i mędzi. Skróciłem nieco dystans, by nie przeciążać. Zobaczymy jutro, czy się udało.
Czekam, aż skończą Szkolną, będzie można wrócić na miejską trasę przez Helenów, Szkolną i Armii Krajowej. Na razie Szkolna rozryta i nieoświetlona.

Z zadowoleniem patrzę na licznik czytelnictwa. Tendencja wzrostowa, szczególnie od wczoraj, kiedy to pewien złodziej-psychopata zareklamował tego bloga w komentarzach na GG. Wcześniej próbował wskoczyć tu ze swoimi porąbanymi komentarzami, ale rozkleił się jak mucha na punkcie pt. moderacja. Więc skorzystał z okazji, że pewnemu mojemu znajomemu włamał się do sprzętu komputerowego i ukradł, szumowina jedna, loginy i hasła, m.in. do portalu GG, po czym - i to dowodzi, że mowa o półgłówku - zaczął publikować swoje wypociny pod nickiem znajomego. Jak się to skończyło, do poczytania na portalu GG. Smród związany ze sprawą ogarnął także pewną prywatną szkółkę, bo się okazało, że półgłówek tam pracuje i tam właśnie zrobił to, co zrobił. Pan dyrektor nie ma jednak pretensji do swojego podwładnego, ale do mnie, bo podobno naraziłem dobre imię owej szkółki. Straszy mnie różnymi konsekwencjami.
Tak czy owak, czytelnictwo wzrosło. Czytelnikom dziękuję. Tym ze szkółki też :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie jesteś zalogowany, możesz komentować jako "anonimowy".