wtorek, 28 października 2014

Jacy oni podobni!

10 km

Wszedłem na stronę internetową mojego ulubionego klubu sportowego Barnim. Zainteresowała mnie galeria trenerów lekkiej atletyki. Zadziwiająco podobni, wypisz, wymaluj - Kilerów pięciu...
Oto galeria Kilerów

Oto zbliżenie jednego z nich

A ten najlepszy, bo nie istnieje :)
  Po wczorajszym dniu za kółkiem mięśnie nieco drewniane, odgniecione od twardego siedzenia. Do popołudnia doszły do siebie, więc runda wokół miasta, jak w czwartek. Skorzystałem z prezentu, jaki był w pakiecie w Krakowie - białej koszulki z odblaskowymi elementami. Działa, widoczny byłem jak latarnia. Dla pewności mała latareczka, żeby poprawić swoją widoczność i oświetlić te fragmenty trasy, które toną w ciemnościach. Na trasie, konkretnie na ścieżce rowerowej z Helenowa, w najciemniejszym miejscu, trafiłem na stado dzików bezczelnie spacerujących po bruku. Łaskawie zeszły mi z drogi, kiedy poświeciłem im w oczy z odległości 3-4 metrów. Bynajmniej się im nie spieszyło, ja zaś gotów byłem w każdej chwili zrezygnować z próby przejścia. Ostatecznie, stanęło na moim.
Po drodze spotkałem kilkanaście osób biegających po mieście. W tym Henia 'Dwa Żubry', który wyraźnie wraca do zdrowia i sprawności biegowej.

Przetrzepałem aparat fotograficzny, znalazłem filmiki nakręcone w Krakowie przez Oleńkę, która odkryła w sobie talent filmowca. Są dowodem, że rodzinny fan club wiedział, po co jest na trasie i był nader aktywny przez cały czas, co wyraźnie słychać i widać. A oto oba filmy:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie jesteś zalogowany, możesz komentować jako "anonimowy".