wtorek, 21 kwietnia 2015

2:0 w potyczce z panem gangsterem

15 km rowerkiem

Powiem tak: zarypiście miły dzień. Wdeptany w glebę pan gangster, oglądany z mojej wysokości 1,89 m to widok przepiękny :)
Dziś była ostatnia rozprawa w sprawie wytoczonej mi przez pana gangstera. Pan gangster nadal chory, przysłał pana mecenasa. Pan mecenas, używając terminologii czeskiej, też "nemocny". Dzisiejszy jego występ był żałosny. Nie złożył żadnych wniosków dowodowych, co samo w sobie jednoznacznie go kwalifikuje . Za to mu płacą, żeby składał. Kiedy przyszło do wygłaszania mów końcowych, okazał się wyjątkowo cienki; nie śmiałem się, bo nie wypadało. 
W pewnym momencie pan mecenas postanowił zagrać na uczuciach pana sędziego i poleciał va banque: wypłakał się nad losem pana żony pana gangstera, rzekomo poszkodowanej przez moją przyjaciółkę, panią doktor od rehabilitacji, która - tak twierdził pan mecenas - po przeczytaniu moich tekstów rozwiązała umowę zawartą onegdaj z panią gangsterową, narażając ją tym samym na straty, na szok i rozwolnienie. 
Kiedy przyszło na mnie, pojechałem ostro. Oznajmiłem panu sędziemu, że moja przyjaciółka owszem, pogoniła panią gangsterową, bo ta podkładała lewe faktury wystawiane przez kolegę mężulka, znanego wszem i wobec Dariusza. Pani doktor, jako osoba myśląca przytomnie uznała, że dalszy kontakt z panią gangsterową nie ma sensu, a wręcz jest szkodliwy, więc ją pogoniła wraz z mężem i jego fakturami. 
OK, nie ma co się pastwić nad leczącym dolegliwości umysłowe panem gangsterem. Krótko: wyrok uniewinniający od wszystkiego, co tenże pan ze swoim panem mecenasem mi zarzucali. Dodatkowo wiadomość,że Sąd Okręgowy utrzymał w mocy postanowienie Sądu Rejonowego w Goleniowie o umorzeniu postępowania w jeszcze innej sprawie z powództwa pana gangstera przeciw mnie. Tak więc dziś jest 2 : 0 w meczu Czareczek kontra niedobry Dariusz. 

Z panem gangsterem być może spotkam się jeszcze raz, bo wesoły jegomość żąda ode mnie 50 tys. zł za rzekome szkody. Małe ma szanse, bo 3 wyroki uniewinniające w sprawach karnych to marny prognostyk. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie jesteś zalogowany, możesz komentować jako "anonimowy".