wtorek, 1 września 2015

Otwarcie 18 września

1,5 km

Parno i duszno, z niechęcią się myśli o jakiejkolwiek aktywności na zewnątrz. W ogóle o aktywności. Przełamałem się jednak, zebrałem z wygodnej kanapy i przeniosłem na basen. Półtora kilometra klasycznym, z pilnowaniem prawidłowej pracy rąk (szybkie, ale oszczędne ruchy) i chowaniem głowy między ramiona. To faktycznie ma przełożenie na szybkość, bo przy wyciągnięciu rąk do przodu opory wody są poważnie minimalizowane. Mniej machania, a płynie się szybciej ;)

Znajomi pytają, czy przypadkiem nie zamarzyłem o triatlonie? Nie ma mowy, żadnych triatlonów. Pływanie jest przyjemne, niekontuzyjne, ogólnie rozwijające i mi pasujące. Kiedyś się pewnie znudzi, na razie rajcuje.

Jutro czas na rower, a jeśli będzie mokro, to może wyprawa do lasu? Wreszcie mija czas upałów, pogoda późnoletnia, z miłym porannym chłodem i umiarkowaną temperaturą w dzień. Niech spadnie do ok. 20 stopni, to się wróci do systematycznego biegania.
Już niedługo będzie się można przebiec z GPP na Wojska Polskiego nową drogą. Jeszcze jest niedostępna, bo trwają prace budowlane na moście, przejście blokują bariery. Pod koniec miesiąca będzie gotowa.
Otwarcie bieżni prawdopodobnie w piątek 18 września o godz. 16. Trochę szkoda, mnie nie będzie. Francja :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie jesteś zalogowany, możesz komentować jako "anonimowy".