czwartek, 9 sierpnia 2012

Po górkach

7 km

To zupełnie inne bieganie. Zwłaszcza, gdy po dniu siedzenia za kierownicą i leniwego zwiedzania miasteczek trzeba z miejsca ruszyć pod górę. Pierwsze pół kilometra nie było przyjemnością, ale potem było lepiej. Ciut zmniejszyłem tempo, rozruszałem się, potem było nieco zbiegania, a więc i wytchnienia. Ze Srebrnej Góry wbiegłem na Srebrną Przełęcz, a kiedy stwierdziłem, że żyję - ruszyłem dalej, do Nowej Wsi. Było przyjemnie, bo w dół. Niestety, następnie był zwrot na pięcie i wszystko się odwróciło: podbiegi stały się odcinkami relaksowymi, a wcześniejszy wypoczynek - drapaniem pod górę. 
Zaczepiliśmy się w miejscu, które znamy sprzed pięciu lat. DW "Wiesław" na ul. Ogrodowej 2. Luksusów nie ma, ale jest czysto, schludnie, wygodne łóżka, zaplecze sanitarne bez żadnych zastrzeżeń. Koszt pobytu - 25 zł od osoby, w tym telewizja i internet szerokopasmowy, parking dla samochodu i w ogóle wszystko. Gospodarze przesympatyczni. A z okien piękny widok na dolinę u podnóża Gór Sowich.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie jesteś zalogowany, możesz komentować jako "anonimowy".